Saturday 18 November 2017

Best Mobile Forex Trading Plattform


De 3 beste Forex Trading Platforms. Top forex meglere utmerker seg på en rekke områder som handel, real-time tilgang til priser og diagrammer og pedagogiske ressurser De fleste meglere har flere plattformer, inkludert de som er svært spesifikke for automatisert og algoritmisk handel. Noen av de største faktorene som kommer inn i spill når du velger en forex trading plattform er din individuelle trading stil og erfaring nivå velutviklede forex plattformer vil ha de mest fleksible løsninger som gjør at du kan handle og administrere risiko fra hvilken som helst datamaskin eller mobil device. Thinkorswim, en del av TD Ameritrade, leverer den mest avanserte Forex trading plattformen på markedet. De gir deg muligheten til å handle forex, aksjer, futures og alternativer alt fra en konto. Gjennom denne plattformen gir thinkorswim profesjonell kartlegging og analyse pakker, og plasserer dem i hendene på detaljhandelskunder Disse kraftige verktøyene er tilgjengelig via et stasjonært eller webapplikasjon som er komprimert atibel med Windows eller Mac, og høyt nominelle mobilapper for iPhone, iPad og Android. kombinerer en av de mest tilpassbare Forex trading plattformene med en av de mest komplette mobile løsningene, slik at du kan handle hvordan du vil, når du vil. FOREXtrader Pro-plattformen kommer med en partnerappbutikk, Tradable, slik at brukerne kan tilpasse hver del av deres handel opplever en app om gangen Bruk automatiserte handelsapps for å bygge strategier, eller bruk Margin Alert-appen for å motta varsler når du kommer nær et marginalanrop. Den mobile plattformen for iPhone, iPad og Android gjør det heller ikke skikkelig på funksjoner, inneholder en rekke komplekse bestillingsformer og en portal for å få tilgang til utdanning for å øke din forex kunnskap fra hvor som helst. MB Trading skreddersy til ulike ekspertnivåer, og tilbyr flere plattformer for profesjonell handelsmann og flere andre for de som er mellomledd og nybegynner Deskop Pro og MetaTrader 4 er dedikert, Windows-baserte plattformer som retter seg mot mer avanserte handelsfolk MBT Web og MBT Mac er nettbaserte plattformer for mer mellomliggende eller nybegynnere rs som kan nås gjennom en hvilken som helst nettleser Alle plattformer har svært tilpassbare grensesnitt og kraftige analytiske verktøy for å ta handel til neste nivå. Hvis du trenger å handle mer enn forex, kan du prøve Lightwave-plattformen, som også driver aksjer, futures og alternativer. handler fra en konto. Vil være den første som vet alt Bli med vårt nyhetsbrev. Plus, øyeblikkelig tilgang til vår eksklusive guide Gjør det riktige valget En 10-minutters guide for å ikke slå opp ditt neste kjøp. Vi finner det beste av alt Hvordan Vi starte med verden Vi begrenser vår liste med ekspert innsikt og kutte alt som ikke oppfyller våre standarder. Vi håndtest finalistene. Da heter vi våre toppvalg. Forex Mobile Trading. Opptil nylig har Forex Mobile Trading Cell-smarttelefonhandel vært ganske dyster. Forex kartlegging leverandører og meglere har begynt å plukke opp sin handling De har innsett at handelsmenn vil ha bekvemmeligheten av handel fra våre mobiltelefoner. Og de gir oss verktøyene t o gjør bare det. I denne artikkelen vil jeg vise deg alle de beste alternativene for handel med Forex mobile trading. Spesielt vil jeg vise deg. Hva mobil handel er. Den beste telefoner og tabletter for trading. Den beste mobile forex trading platforms. My løsning for mobil trading. What er Forex mobile trading. Simply sette mobil handel er trading Forex markedet fra en smarttelefon eller en tablet. Forex Mobile Trading. Jeg er sikker på at du er enig, det kan noen ganger være vanskelig å passe Forex rundt en travel tidsplan mellom arbeidet , familie og ditt sosiale liv, kan det være tøft å finne tid til handel. Tenkelig har de siste årene vært rask utvikling i smarttelefon - og tabletterteknologi. Nå er du ikke lenger begrenset til handel fra din PC eller bærbar datamaskin. I dag kan du handel forex fra de fleste smarttelefoner eller nettbrett så lenge du kan få en stabil og sikker internettforbindelse. smarttelefoner har endret måten jeg handler i disse dager gjør jeg minst 50 av min handel mens jeg er borte fra min pc jeg har tatt handler mens fotturer, whi le sykling og selv mens du svømmer, selv om jeg ikke anbefaler å prøve å bruke telefonen i bassenget. De beste smarttelefonene for Forex trading. Dette er hvor det blir tøft I smarttelefonverdenen er det så mye valg at det kan bli forvirrende å finne beste telefon for deg La oss bryte dette ned i to logiske kategorier Først må vi se på telefonens operativsystem OS. Best smartphone OS for trading. Android, iOS eller Windows. A smartphone s OS er programvaren som støtter de grunnleggende funksjonene av telefonen Telefonens OS lar deg gjøre ting som å ringe og installere apps. Picking det beste operativsystemet for deg er ganske enkelt. Det er tre hovedvalg for Forex mobilhandel Android, iOS iPhone og Windows Phone Når det kommer til Forex apps, har Android og iOS mye mer valg enn noe annet OS. Du kan også gå til en Windows Phone, men det er egentlig ikke så mange Forex apps for en Windows Phone det samme gjelder for Blackberry, Fire OS Amazons tilbyr og Firexfox OS. My adv isen er å velge enten Android eller iOS. Best skjermstørrelse og maskinvare. En av de viktigste faktorene når du leter etter en smarttelefon å handle fra, er skjermstørrelse Å ha en liten skjerm gjør det svært vanskelig å handle effektivt. Du vil ønske en telefon med en skjermstørrelse på rundt 5 tommer eller mer Det er greit hvis det er litt mindre, men for lite og diagrammer blir et mareritt å navigere. Du vil også ha en minimum skjermoppløsning på 1920 1080 1080p. Eventuelt mindre enn 1080p vil også være en smerte å kartlegge på Smartphone Screen størrelser. Selv om spesifikasjonene ovenfor er ideelle, er de ikke avgjørende. Hvis du har en eldre telefon med en mindre skjerm eller oppløsning, gi det et skudd uansett. Hjerteware er vanligvis en stor bekymring med mennesker Men du trenger ikke en veldig kraftig telefon for Forex trading Du trenger ikke å gå ut og kjøpe den beste telefonen på markedet bare for Forex trading. Den andre fordelen med store telefoner er at de har store batterier. Hvilket bringer meg til neste punkt. Samsung-telefoner Vinner ut for batterilevetiden. Batterilevetid er viktig, du vil ikke at telefonen skal dø midt i handel. Prøv å finne en telefon som har minst seks timers batterilevetid under bruk. Dette bør tillate tung bruk hele dagen uten å lade opp. Du vil ofte finne ut at større smarttelefoner har bedre batterilevetid. Dette fungerer bra, siden du trenger en telefon med stor skjerm. Mens batterilevetiden er viktig, ikke gjør det til en topprioritet. Batteriene er lette, du kan alltid kjøpe et ekstra og bære det med du har to ekstra telefonbatterier i min venns veske til enhver tid. Husk at iPhone 6 pluss er helt lukket, slik at du ikke kan bytte ut batteriet. Min telefon anbefalinger. Jeg bruker Samsung Galaxy Note 3 på grunn av det s stor skjerm og lang batterilevetid Jeg anbefaler noter-serien, selv om de er store telefoner, hjelper den ekstra skjermstørrelsen med kartlegging. Hvis du foretrekker en iPhone, er iPhone 6 pluss et godt valg igjen på grunn av den store skjermstørrelsen. vennligst hold inn Husk at du ikke kan bruke ekstra batterier med det. Hvis du er på et budsjett, er Bluboo X6 et fantastisk valg. Bluboo er omtrent seks ganger billigere enn Galaxy-notatet 4 og syv ganger billigere enn iPhone 6 Plus Uavhengig av budsjettet pris, Bluboo har god ytelse og passer perfekt til smarttelefonhandel. En annen løsning for stramme budsjetter er å gå til en eldre modell. Jeg bruker fortsatt Galaxy Note 3 for Forex mobile trading, og Galaxy Note 4 ble utgitt måneder siden jeg sannsynligvis vil ikke oppgradere til notat 5 er ute. Beste tabletter for Forex trading. Å velge den perfekte tabellen for Forex mobil handel ligner på å velge den perfekte telefonen. Skjermstørrelse og OS er de viktigste faktorene. Men når det kommer til nettbrettet OS, Windows er langt det beste alternativet. Vinduer 8 tabletter vinne ut over Android og Apple-tabletter. Jeg bruker Surface Pro 3 fra Microsoft. Surface Pro-serien bruker ikke et mobil-operativsystem som Android, iPhone eller Windows Phone, det bruker Windows 8 som et operativsystem, da Windows 8 er det samme operativsystemet som brukes på stasjonære og bærbare datamaskiner, kan du installere din normale handelsplattform på din nettbrett, for eksempel MT4. En Surface Pro-tavle er som en veldig liten, kompakt og tynn laptop. Ulempen med Surface Pro-området er at de er veldig dyre. De gode nyhetene er at det finnes andre alternativer. Lenovo har også et veldig godt utvalg av Windows 8-tabletter, som gjør Dell og Acer. A Windows 8-tavle ditt beste alternativ for Forex mobil handel Hvis du virkelig vil ha en Android-nettbrett, sjekk ut Samsung Galaxy Tab Hvis du vil ha en Mac-nettbrett, er ditt eneste alternativ iPad. Jeg vil anbefale en 10-tommers skjermstørrelsestablet som sagt, jeg har brukt tabletter med en mindre skjerm og de er fine for trading. Finding den perfekte mobile Forex trading platform. Chances er din megler allerede har en mobil trading plattform De mest populære plattformene for øyeblikket er MT4 MT5 mobil eller cTrader mobile. You kan få MT4 MT5 mobil på Android og iPhone, og begge platfoene rms fungerer bra Du kan også få cTrader på både Android og iPhone, og det fungerer også bra Personlig, jeg foretrekker cTrader mobil, det er mye raskere og enklere å bruke. Alle tre plattformene blir skuffet ved å kartlegge dem. Kortene gjør det ikke har så mange funksjoner som vant fra vanlige plattformer. For eksempel med MT4 MT5 mobil, kan du ikke endre kartfarger, og rekkevidden av indikatorer er svært begrenset. Med cTrader mobil kan tidsrammer du bruker, være svært begrenset. Den største problemet jeg har med kartlegging på MT4 MT5 mobil og cTrader mobil er at de ikke synkroniserer med dine vanlige diagrammer. Jeg kunne tilbringe en time å sette opp alle mine diagrammer på PCen min, og da måtte jeg gjenta alt det arbeidet på mobilkortene mine . Selv om alle disse plattformene er fine for å ta handler, hvis du vil ha en god kartløsning, er alternativene dine slanke. Du bør laste ned alle tre plattformene og teste dem ut. Jeg testet MT4 mobil gjennom Avatrade, du kan få deres meta trader 4 gratis nedlasting her Mange brødre kers har egne proprietære mobil handelsplattformer, dessverre kan jeg ikke teste alle meglerens proprietære plattformer. Jeg er sikker på at det er noen edelstener der ute, og hvis du vet om noen, gi meg beskjed ved å kommentere nedenfor. Den beste løsningen jeg har funnet for kartlegging og handel er Trade Interceptor Trade Interceptor er en brukervennlig mobilplattform, og er tilgjengelig på Androids, iPhone, Windows, Blackberry og Amazon-enheter. Trade Interceptor er tilgjengelig med en lang liste av meglere, slik at megleren allerede kan koble til den. Jeg kan gi en ganske lang fire-stjernes gjennomgang på Trade Interceptor, men du er bedre i å prøve det selv. Koble bare til mobile plattformer. Hvis du bare vil bruke mobilplattformen for kartlegging, er det ikke mange gode alternativer. De eneste gode dedikerte kartplattformene er TradingView eller ChartIQ, begge disse plattformene er svært like. Etter min mening, TradingView vinner ut som den er fullpakket med en endeløs mengde funksjoner. Men de ekstra funksjonene kommer til en prikk ce, TradingView er 9 99 per måned, mens ChartIQ fortsatt er gratis. Både TradingView og ChartIQ løser problemene jeg nevnte ovenfor om diagrammer som ikke synkroniseres. Hvis du bruker en av disse plattformene på stasjonær PC, synkroniserer de dem med telefonen og nettbrettet. Igjen kunne jeg gi deg en lang gjennomgang, men du er bedre i å prøve dem selv. Jeg bruker for øyeblikket TradingView som mobil - og stasjonær plattform. Mens jeg virkelig ønsker at de vil lage en Android-app, får jeg tilgang til diagrammer via min nettleser well. Remote desktop og Windows 8 tablets. While Forex mobile trading løsninger blir bedre og bedre, jeg personlig føler at de fleste mobile plattformer mangler. Hvordan klarer jeg å ta minst 50 av mine handler mens jeg er borte fra PCen min. Vel, på min telefon bruker jeg ekstern desktop-programvare. I utgangspunktet gjør jeg det jeg gjør, forlater PCen min på 24 7, og jeg bruker en Android-applikasjon kalt Splashtop for å få tilgang til PC-skrivebordet mitt. Dette tillater meg å bruke min faktiske handelsplattform til å handle deg kan også bruke Team Viewer som et eksternt skrivebord verktøy både Splashtop og TeamViewer fungerer veldig bra. Selvfølgelig er den store ulempen ved denne løsningen at jeg trenger å holde PCen min hele tiden. Hvis min PC krasjer, ville jeg ikke kunne få tilgang til skrivebordet mitt , hva da vel, som backup har jeg en mobil handelsplattform som jeg kan bruke til å administrere min virksomhet. Hvis jeg har min tablett med meg, bruker jeg bare at jeg for tiden bruker en Surface Pro 3, som er en Windows 8-nettbrett Dette betyr at jeg kan installere nøyaktig samme plattform på min nettbrett som jeg bruker på PCen min, slik at min nettbrett ikke krever en mobil handelsplattform i det hele tatt. Den beste løsningen for Forex mobilhandel. For meg er den beste løsningen for mobil handel å ikke bruke en mobil handelsplattform Jeg bruker TradingView til å kartlegge på mobil, men jeg tar handler via eksternt skrivebord. Den beste løsningen for deg vil avhenger av dine behov Den beste måten å finne ut er å teste alt og finne ut hva som fungerer Så, hva skal du teste først Vel, her er en praktisk guide. Steg 1 Kontakt din megler og se hvilke Forex mobile handelsløsninger de har. Sørg også for å spørre om de støtter Trade Interceptor Brokers, kan prøve å presse sin proprietære programvare på deg, så spør om de tillater en bestemt plattform, får du et mer direkte svar. Steg 2 Test alle de mobile plattformene din megler har tilgjengelig. Steg 3 Hvis du ikke er fornøyd med plattformene til megleren, kan du prøve noen av de andre plattformene som er nevnt ovenfor. Du kan bestemme at du vil bytte megler hvis du finner en flott mobil plattform. Steg 4 Hvis du ikke er fornøyd med Forex mobile handelsplattformer generelt, last ned Splashtop eller TeamViewer og prøv å bruke eksternt skrivebord. Personlig tror jeg dette er den beste løsningen for de fleste, men det har ulemper. Steg 5 Hvis eksternt skrivebord ikke passer til din behov, se på å kjøpe en Windows 8-tablet. Jeg håper du fant denne artikkelen nyttig Hvis du har noen spørsmål eller forslag, vennligst send meg en Tweet eller en melding på Google. Forex4noobs All Rights Reserved. Trading Platforms. High Risk Investeringsadvarsel Handel utenlandsk valuta eller kontrakter for forskjeller på margin har høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Muligheten er at du kan opprettholde et tap som overstiger din deponert midler Før du bestemmer deg for å handle med produkter som tilbys av FXCM, bør du nøye vurdere målene dine, økonomisituasjonen, behovene og erfaringsnivået. Du bør være oppmerksom på alle risikoene knyttet til handel på margin. FXCM gir generelle råd som ikke tar hensyn til dine mål, økonomisk situasjon eller behov Innholdet på dette nettstedet må ikke tolkes som personlig rådgivning. FXCM anbefaler at du søker råd fra en egen finansiell rådgiver. Vennligst klikk her for å lese full risiko advarsel. Forex Capital Markets Limited FXCM LTD er et driftsdatterselskap innen FXCM-gruppen av selskaper samlet, FXCM-gruppen Alle referanser på dette nettstedet til FXCM refererer til FXCM G roup. Forex Capital Markets Limited er autorisert og regulert i Storbritannia av Financial Conduct Authority Registreringsnummer 217689.Tax Treatment Den britiske skattebehandlingen av dine økonomiske spillaktiviteter avhenger av dine individuelle omstendigheter og kan bli endret i fremtiden, eller kan variere i andre jurisdiksjoner. Opphavsrett 2017 Forex Capital Markets Alle rettigheter reservert. Nordlig Shell Building, 10 Lower Thames Street, 8. etasje, London EC3R 6AD Selskapet er innlemmet i England Wales 04072877 med registrert kontor som ovenfor. Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre ytelsen og funksjonaliteten til nettstedet vårt, som til slutt forbedrer nettleseropplevelsen. Ved å fortsette å bla gjennom dette nettstedet, godtar du bruk av informasjonskapsler. Du kan endre innstillingene for informasjonskapsel når som helst. Les mer. Din nettleser er utdatert. Velg det beste forex trading plattform. Reputering betyr handel forex med en etablert, respektert markedsfører for den beste trading experience. There er ingen op portunity uten risiko, men risiko må styres og i valutamarkedet, er dette spesielt sant. For å velge den beste forexplattformen for å oppfylle dine handelsmål, er det en rekke egenskaper du bør søke på en plattform. Brukervennlighet og tilgjengelighet, verktøy for å hjelpe med grunnleggende og teknisk analyse av valutaer og utviklingsmarkedet for forex, og stramme valutaspreder er alle viktige. Videre, og dette er avgjørende, sørg for at markedsmakeren du velger er regulert og kompatibel. Fungerer ikke på en gjennomsiktig måte, setter ikke din interesse først Forexmarkedet vokser raskt ettersom investorene ser ut til å sikre valuta - og inflasjonsrisiko og å søke et alternativ til aksje - og rentemarkeder. Trading med en etablert, anerkjent markedsfører er kritisk for å sikre at pengene dine er trygt deponert. Som en investor, og før du legger dine hardt opptjente penger på linjen, ta deg tid til å undersøke hva du r alternativer er og virkelig forstår din risikotoleranse så vel som de definerende forskjellene mellom forex trading plattformer. OANDA har blitt anerkjent med en rekke priser vurdert av bransjens jevnaldrende og klienter I 2012 alene ble vi kåret til beste Forex Broker på Forex Magnates Summit og vi var tildelt den beste globale Forex Broker på den prestisjetunge 2012 International Business Times Trading Awards. Ultra-tight spreads. OANDA tilbyr konkurransedyktige sprekker på 90 valutapar Våre spreads publiseres i sanntid på vår prisbelønte fxTrade-plattform for 100 prosent synlighet i kostnaden for trading. Best Mobile Trading Platforms. With teknologien som er der ute i dag, de fleste forex handelsfolk ikke bare er ute etter den beste online forex megler å handle med på deres datamaskin, men også hvilken megler har den beste mobile trading plattform slik at de kan handle på farten Alle med en smarttelefon, kan handle forex uansett hvor de er med bekvemmeligheten av mobile handelsplattformer. Forex-broken ers, som vi har oppført nedenfor, tilbyr alle en mobil handelsplattform som går ut over et handelsbehov. Med disse plattformene kan du få tilgang til handelsverktøy og oppdateringer, samt ha muligheten til å utføre kjørbare handler umiddelbart fra smarttelefonen. Dette er hvor til ny alder av forex trading er ledet. Ikke bare gjør alle disse meglerne tilbyr en utmerket mobil handelsplattform, de sikrer også sikkerhet og sikkerhet for hver og en av sine handelsmenn. Hver av meglerne som er oppført her har vært klarert i mange år og opprettholde et sterkt online rykte i hele Forex industry. Trading på en mobil plattform. Mobile Forex trading har blitt en av de mest populære tingene gjennom Forex markedet i dag for mange forskjellige grunner Den største grunnen til at så mange mennesker vender seg til trading forex med En mobil enhet er på grunn av bekvemmelighetsfaktoren Siden så mange mennesker nå dager er alltid på farten, gjør dette det mulig for dem å gjøre handler uansett hvor de er. i dag s samfunn handler alt om å ha det nå og ikke å vente på noe Vel det var hensikten med mobile handelsplattformer Forex meglere ønsket å sikre at de var i stand til å bringe sin Forex trading plattform til folk når de ønsket det, og siden de vet at de fleste alle har en smart telefon, en mobil plattform var den perfekte løsningen. Nå i stedet for at folk bare er i stand til å handle aksjene gjennom sine mobiltelefoner, er de nå i stand til å lage forex-bransjer også. Dette har vært noe som bare har økte populariteten til forex markedet og det fortsetter å forbedre som teknologien fortsetter å forbedre Det er egentlig ingen å fortelle hva som kan komme neste. Disse forex meglerne innså at ikke alle alltid har tid til å sitte ned på datamaskinen og begynne å handle. De ønsket for å være sikker på at uansett hva du gjorde, om det er å reise, ut på middag eller bare ligge i sengen, vil du alltid kunne gjøre den store handelen For mange handler Det føltes som om de ikke var på datamaskinen sin hele tiden, kanskje de savner en stor mulighet. Som teknologien fortsetter å utvikle, fortsetter de mobile handelsplatformene å bli bedre. De har blitt mye mer brukervennlige og har blitt utviklet for å kjøre mye raskere Også med en telefon som også har Wi-Fi, behøver du ikke å bekymre deg for å miste tjenesten i løpet av en tid da du kan gjøre en viktig handel. Mobil forex trading er noe som bare kommer til å fortsette å bli større fordi folk vil ha det som er praktisk for dem De ønsker ikke å måtte bruke timer foran datamaskinen når de kan ta sine telefoner uansett hvor de går og alltid ha mulighet til å handle, uansett hva de kan gjøre. 2017 Alle rettigheter reservert.

No comments:

Post a Comment